בני יהודה גביע - הפועל באר שבע: תגובת השחקנים : במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.

במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה · גביע המדינה. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות .

הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . ×
×"פועל תל א×'×™×' נקנס×" ×'-15 אלף from sport1images.maariv.co.il
במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון.

במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.

את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: בני יהודה · גביע המדינה. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה.

בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; בני יהודה · גביע המדינה. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון.

בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. ראו×'ן עו×'×
ראו×'ן עו×'×" חזר לק×'×¥ × ×"×'ות ×'תחנ×" from sport1images.maariv.co.il
אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; בני יהודה · גביע המדינה. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות .

הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

בני יהודה · גביע המדינה. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה.

עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. מנור סולומון: על ×
מנור סולומון: על ×"אופי ×"מיוח×" from sport1images.maariv.co.il
עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. בני יהודה · גביע המדינה.

באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון.

עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; בני יהודה · גביע המדינה. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה.

בני יהודה גביע - ×"פועל ×'אר ש×'×¢: ת×'ו×'ת ×"שחקנים : במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה · גביע המדינה. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע,  בני יהודה. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום:

0 Response to "בני יהודה גביע - הפועל באר שבע: תגובת השחקנים : במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה."

Post a Comment